26/10/2009

Vegan MoFo 2009 Day #26: Lost in translation

Bought in my local Todo Todo which is the equivalent of a pound shop/dollar store. Makes me laugh every time I read it.
Not really a MoFo entry and I think to pose as one would be lamest of the lame. But I am making a roast dinner tonight and you've all seen me do that before! Lots and lots and lots and lots of times. And you all know what we'll be having for dinner tomorrow too. But never-the-less - I know how you all like pornz, so here ya go.
GO VEGAN!
GO MoFo!!

11 comments:

Lisa -- Cravin' Veggies said...

HAHAHA!!

Reminds me of a miso package I had that said "A dotted line is met. Please cut with scissors." (instead of something like "Please cut on dotted line.")

That piece of the package is still clipped to the side of my fridge. :)

Trinity (of haiku tofu) said...

I love it! go to Engrish.com

Jeni Treehugger said...

OMG! LOVE IT!
LOL!

Vegan Epicurean said...

That is quite amusing. Thanks for sharing.

DJ said...

I love it! And the roast dinner looks good, as always!

Mary said...

A totally valid MoFo post. Thanks for making me chuckle.

kmouse said...

ok why have I not made a roast dinner yet? I need to asap!

jessy said...

that is too darn funny, Jeni - it took me a minute and then i busted out laughing! ah ha ha! yay!

huzzah for one damn fine roast dinner - and we do super love the food porn! mmmmmmmmmmmm!

Andrea said...

I have some "hard thing bottoms" at my house that could use some of those!

Vegetation said...

Hahaha, I love lost in translations!!! You should have seen our last dvd recorder destructions!!

And mmmm roast is always good. No matter how many times you've cooked it, eaten it and blogged it. Yum!

The Clumzy Cook said...

That last pic looks delicious!!

*licks lips